piątek, 14 listopada 2014

Zaproszenie do Tyńca.

Witam  :)
Z wielką radością zapraszam wszystkich w najbliższą niedzielę, 16 listopada, na spotkanie ze mną i moją książką "Zwiastunowi z Gór" do Opactwa Benedyktynów w Tyńcu  :)
Szczegóły podaję na afiszu - cieszy mnie bardzo fakt, że wreszcie tutaj jestem - będę mogła mówić o umiłowanym Ojcu Świętym Janie Pawle II, o cudownych spotkaniach z Nim podczas najpiękniejszej Oazy mojego życia właśnie w Tyńcu, w miejscu, w którym z napisanych przeze mnie wspomnień powstała książka! Nie mogę mówić o tym bez emocji - od kilkunastu godzin jestem już w Tyńcu, byłam w Wydawnictwie i w drukarni, zobaczyłam miejsca, w których składano i drukowano moją książkę  :) nareszcie, po półtora roku, odkąd "Zwiastunowi z Gór" jest dostępna, spotkałam się z osobami, które pracowały nad jej powstaniem i nadal czuwają nad przygotowywaniem, drukowaniem kolejnych egzemplarzy.  Jestem bardzo wdzięczna Ojcu Leonowi Knabitowi, że polecił mi wysłać moje wspomnienia do Tyńca, panu Janowi Nieciowi, który jako dyrektor Wydawnictwa Benedyktynów, od początku czuwa nad książką, pani Aldonie Ibek, która zajmowała się korektą, panom Marcinowi Konik-Korn i Jackowi Zelkowi dbającym o marketing - pan Marcin przez pierwsze kilka miesięcy, a obecnie pan Jacek - i wszystkim pracownikom Wydawnictwa, którzy swoją pracą przyczynili się do powstania książki i jej propagowania - dziękuję  :)  
Zapraszam serdecznie do Tyńca -
pozdrawiam mile  :)                                                      Joasia
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz