czwartek, 18 września 2014

Witam serdecznie :)
Zapraszam wszystkich zainteresowanych wspomnieniami z Pierwszej Oazy III-go stopnia w Rzymie u boku Świętego Jana Pawła II na spotkanie ze mną i moją książką w najbliższą niedzielę, 21 września w Łodzi, w kościele pod wezwaniem Najświętszej Marii Panny Królowej Polski, podczas Diecezjalnego Dnia Wspólnoty Ruchu Światło-Życie.
Szczegóły podaję na afiszu.
Pisałam tydzień temu, że prezentacja odbędzie się w Opactwie w Tyńcu, nastąpiła jednak zmiana planów. W Tyńcu termin, z niezależnych ode mnie przyczyn, został przesunięty - dowiedziałam się, że będę tam 16 listopada.
Tak więc do zobaczenia Łodzi - podczas Dnia Wspólnoty będzie czas na moje krótkie świadectwo, a następnie zapraszam do stolika z książkami - jak zawsze, będę wszystkim chętnym wpisywać dedykacje i autografy.
Pozdrawiam mile :)                               Joasia Jurkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz