piątek, 2 czerwca 2023

Zaproszenie do parafii Najświętszego Serca Pana Jezusa w Szczawie.

Witam wszystkich Czytelników :)
W najbliższą niedzielę, 4 czerwca, serdecznie zapraszam na spotkania ze mną i z moją książką - "Zwiastunowi z Gór" - do położonej pięknie w Beskidzie Wyspowym Szczawy.
Tam w kościele pod wezwaniem Najświętszego Serca Pana Jezusa będę dzielić się pod koniec każdej Eucharystii świadectwem osobistych spotkań ze Świętym Janem Pawłem II, które miały miejsce podczas Pierwszych Rekolekcji Oazowych III-go stopnia przeżywanych 
w sierpniu 1979 roku w Rzymie i w Castel Gandolfo u boku naszego umiłowanego Ojca Świętego - pomysłodawcy, cudownego Gospodarza i najważniejszego Moderatora tej Oazy.
Z wielką radością jadę do Szczawy - wracam po czterdziestu pięciu latach do miejscowości, 
w której części nazwanej Szczawa Białe przeżywałam moje początkujące wspaniałą przygodę z Ruchem Światło-Życie Rekolekcje Oazowe I-go i II-go stopnia.
Następnie znalazłam się w Krościenku - na Kopiej Górce, w Centrum Ruchu Światło-Życie uczestniczyłam w Oazie przygotowującej do Pierwszej Oazy Rzymskiej - naszym Moderatorem był Sługa Boży Ksiądz Franciszek Blachnicki. 
Wspominam tamte niezwykłe, wartościowe rozmowy, konferencje, spotkania modlitewne - początki oazowej formacji. To wszystko zaważyło na moim życiu, pozostawiło niezatarte pieczęcie w moim sercu. Wartości wiary, podążania za Ewangelią Chrystusa przekazane mi 
w latach wczesnej młodości pozostały we mnie na zawsze i staram się kierować nimi 
w podejmowaniu życiowych decyzji. Dlatego z tak wielką radością przyjęłam szansę dzielenia się świadectwem właśnie w kościele parafialnym w Szczawie, gdzie rozpoczęłam pracę nad moją formacją duchową w Ruchu Światło-Życie.
Po Mszach Świętych zapraszam na chwilę rozmowy przy stole z książkami. 
Z przyjemnością spotkam się z czytelnikami, będę także podpisywać książki.
Szczegóły podaję na plakacie. Najserdeczniej wszystkich pozdrawiam :)))
Do zobaczenia w Szczawie :)                                                       Joasia Jurkiewicz  
Święty Jan Paweł II - Modlitwa do Ducha Świętego - 
której młodego Karola Wojtyłę nauczył Jego Ojciec
Duchu Święty, proszę Cię o Dar Mądrości
do lepszego poznawania Ciebie i Twoich doskonałości Bożych,
o Dar Rozumu 
do lepszego zrozumienia ducha tajemnic wiary świętej,
o Dar Umiejętności,
abym w życiu kierował się zasadami tejże wiary,
o Dar Rady,
abym we wszystkim u Ciebie szukał rady i u Ciebie ją zawsze znajdował,
o Dar Męstwa, 
aby żadna bojaźń ani względy ziemskie nie mogły mnie od Ciebie oderwać,
o Dar Pobożności,
abym zawsze służył Twojemu Majestatowi z synowską miłością,
o Dar Bojaźni Bożej,
abym lękał się grzechu, który Ciebie, o Boże, obraża.
Amen!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz