czwartek, 9 października 2014

Recenzja książki "Zwiastunowi z Gór"

Witam moich drogich Czytelników  :)
Bardzo miłą niespodziankę sprawiło mi Wydawnictwo Benedyktynów w Tyńcu przesyłając do mnie artykuł dotyczący książki - we wtorek, 7 października ukazała się na portalu o.o.Benedyktynów wspaniała recenzja "Zwiastunowi z Gór" autorstwa o.Grzegorza Hawryłeczko - załączam link do artykułu -
http://ps-po.pl/z-papiezem-przy-ognisku-i-w-sercu/

Znów się wzruszyłam i wciąż zastanawiam się, czym sobie zasłużyłam na tak piękne słowa i to wszystko, co teraz dzieje się wokół mnie i mojej książki "Zwiastunowi z Gór" 
- "zasłużył" sobie z pewnością każdą chwilą swojego świętego życia nasz umiłowany Jan Paweł Wielki. 
Staram się sprostać zadaniu - idę dalej słuchając kolejnych wskazówek, poleceń  
Pozdrawiam gorąco  :)                                                                                                           Joasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz