piątek, 23 września 2022

Zaproszenie do parafii Miłosierdzia Bożego w Zielonej Górze.

Witam wszystkich moich Czytelników :)))
W najbliższą sobotę wieczorem i przez całą niedzielę, 24 i 25 września zapraszam serdecznie na Msze Święte i spotkania ze mną i z moją książką, "Zwiastunowi z Gór" do kościoła pod wezwaniem Miłosierdzia Bożego w Zielonej Górze.
Bardzo się cieszę na te spotkania - pierwszy raz w życiu będę w Zielonej Górze :)
Pod koniec każdej Eucharystii opowiem krótko o niezwykłych Rekolekcjach Oazowych III-go stopnia przeżywanych w Rzymie i w Castel Gandolfo w sierpniu 1979 roku na zaproszenie i u boku Ojca Świętego Jana Pawła II.
Po każdej Mszy Świętej zapraszam serdecznie do stolika z książkami - będzie można przez chwilę porozmawiać, wpisać dedykację. Szczegóły podaję na afiszu.
Pozdrawiam gorąco :))) Do zobaczenia :)                                   Joasia Jurkiewicz
Karol Wojtyła - "Pieśń poranna" - 1939
Panie, jam Dawid, syn Izai,
Piastowy jestem syn.
Ty mi na sercu znak wypalisz -
zasłucham się w Twój rym.
Wiosną-ś przyoblókł, wiosną tęsknot
ciało i siłę bark -
niechaj jesienią nie rozpękną
tęskniące struny harf.
Ja jestem Dawid, jam jest Pasterz -
Błagalną wiodę pieśń
byś się zmiłować chciał nad Piastem,
byś żniwo zwolił zwieźć.
A gdy powstanie olbrzym Goliath
by złamać młodość mą -
Błagają Ciebie Syjon, Moria:
Ku wspomożeniu zstąp!
Taka jest pieśń poranna
Dawida - Pasterza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz