sobota, 2 kwietnia 2022

Zaproszenie do parafii Świętego Wawrzyńca w Gnieźnie.

Witam wszystkich Czytelników :) W najbliższą sobotę, 2 kwietnia - dokładnie w siedemnastą rocznicę odejścia naszego umiłowanego Świętego Jana Pawła II do Domu Ojca oraz w niedzielę, 3 kwietnia serdecznie zapraszam do kościoła pod wezwaniem Świętego Wawrzyńca w Gnieźnie. 
Pod koniec każdej Mszy Świętej opowiem krótko o Rekolekcjach Oazowych III-go stopnia 
w Rzymie, które przeżywałam wraz ze stu dwudziestoma oazowiczami w sierpniu 1979 roku na zaproszenie i u boku Ojca Świętego Jana Pawła II. Pragnę wciąż na nowo dzielić się świadectwem tych niezwykłych wydarzeń, przypominać o wartościach wynikających z nauczania, z każdego słowa tego wspaniałego, cudownego Znaku i Daru naszych czasów, jakim był i jest Polski Papież - Karol Wojtyła :) Po Eucharystii z radością spotkam się 
z osobami, które zainteresują się moim świadectwem, przy stole z książkami - chętnie porozmawiam, będę wpisywać dedykacje - szczegółowe informacje podaję na afiszu.
Pozdrawiam serdecznie :))) Do zobaczenia w Gnieźnie:)         Joasia Jurkiewicz
Ojciec Święty Jan Paweł II - 2 czerwca 1979, 
Warszawa, Plac Zwycięstwa, homilia - fragment
(...) Kościół przyniósł Polsce Chrystusa - to znaczy Klucz do rozumienia tej wielkiej i podstawowej rzeczywistości, jaką jest człowiek. Człowieka bowiem nie można do końca zrozumieć bez Chrystusa. A raczej człowiek nie może siebie sam do końca zrozumieć bez Chrystusa. Nie można zrozumieć ani kim jest, ani jaka jest jego właściwa godność, ani jakie jest jego powołanie i ostateczne przeznaczenie. Nie może tego wszystkiego zrozumieć bez Chrystusa. I dlatego Chrystusa nie można wyłączać z dziejów człowieka w jakimkolwiek miejscu Ziemi.(...) 
"Ten stary dąb tak urósł, a wiatr go żaden nie obalił, bo korzeń jego jest Chrystus." 
(Piotr Skarga - Kazania Sejmowe)
Trzeba iść po śladach Tego, czym - a raczej Kim na przestrzeni pokoleń był Chrystus dla synów i córek tej Ziemi.(...)
I wołam - ja, syn Polskiej ziemi, a zarazem ja - Jan Paweł II papież - wołam z całej głębi tego tysiąclecia! Wołam w przeddzień Święta Zesłania! Wołam wraz z wami wszystkimi:
NIECH  ZSTĄPI  DUCH  TWÓJ!
NIECH  ZSTĄPI  DUCH  TWÓJ!
I  ODNOWI  OBLICZE  ZIEMI!
TEJ  ZIEMI!  AMEN!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz