sobota, 16 listopada 2019

Zaproszenie do Sanktuarium Świętej Rodziny w Wyszkowie.

W niedzielę, 17 listopada, zapraszam serdecznie na spotkania ze mną i z moją książką, "Zwiastunowi z Gór" do Wyszkowa :) Pod koniec każdej Mszy Świętej w Sanktuarium Świętej Rodziny podzielę się świadectwem osobistych spotkań ze Świętym Janem Pawłem II podczas Pierwszej Oazy Rzymskiej, w której uczestniczyłam w sierpniu 1979 roku :)
http://sanktuariumrodziny.pl/o-sanktuarium/
http://sanktuariumrodziny.pl/historia/
Po Eucharystiach z przyjemnością spotkam się przy stole z książkami z osobami zainteresowanymi moim wspomnieniem. Chętnie przez porozmawiam, posłucham świadectw, będę także wpisywać dedykacje do książek. Szczegółowe informacje podaję na afiszu. 
Pozdrawiam wszystkich gorąco :) Do zobaczenia w Wyszkowie :) Joasia Jurkiewicz

2 komentarze:

  1. Była właśnie pani u nas i chciałam porozmawiać, bo ja w tym roku też byłam na onż3,tylko, że w Wilnie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie☺️ proszę napisać do mnie na mój adres email - jest podany po prawej stronie bloga, pod zdjęciem okładki książki, pod napisem Kalendarz spotkań. Pozdrawiam gorąco ☺️, z Panem Bogiem 🤗 Joanna

      Usuń