czwartek, 1 czerwca 2017

Ze świadectwem o Pierwszej Oazie Rzymskiej u boku Świętego Jana Pawła II w kościele Miłosierdzia Bożego w Puławach.

Witam serdecznie moich Czytelników :) 
Niedzielę 9 października 2016 roku spędziłam w Puławach. Pod koniec każdej Mszy Świętej w kościele pod wezwaniem Miłosierdzia Bożego dzieliłam się świadectwem spotkań z umiłowanym Janem Pawłem II podczas Rekolekcji Oazowych, które odbywały się w Rzymie i w Castel Gandolfo w sierpniu 1979 roku z inicjatywy Ojca Świętego i były ubogacone Jego obecnością - stały się najpiękniejszą, najbardziej wartościową Oazą mojego życia, w moim sercu pozostała niezatarta pieczęć osobistych spotkań, słów Jana Pawła II, dotykania pierwszych wieków chrześcijaństwa.
Z radością jechałam do Puław, do kościoła Miłosierdzia Bożego - bardzo dziękuję księdzu Andrzejowi Sternikowi, który zdecydował o przyjęciu mojego świadectwa i wspólnie zaplanowaliśmy termin oraz obecnemu księdzu proboszczowi, Krzysztofowi Krakowiakowi, który przyjął mnie z ogromną życzliwością, podejmując inicjatywę księdza Andrzeja, zapewnił możliwość dzielenia się świadectwem, promowania mojej książki "Zwiastunowi z Gór" oraz pokój gościnny i wszystko, czego potrzebowałam :)  Dziękuję :)))
http://www.mb.pulawy.pl/historia-parafii/
Kolejny raz, po każdej Eucharystii, z przyjemnością rozmawiałam z osobami, które zainteresowało świadectwo i podchodziły po książki - słuchałam ich opowiadań, wpisywałam dedykacje dla bliskich, kochanych rodziców, dzieci, małżonków, wnuków, babć i dziadków.
Kochająca babcia poprosiła o zadedykowanie "Zwiastunowi z Gór" Małgosi, która miała przyjąć Pierwszą Komunię Świętą w maju 2017 roku :)
Książkę z dedykacją z okazji przyjęcia Sakramentu Bierzmowania nabyła babcia dla kochanego wnuka, Maksymiliana :) 
Pewna pani postanowiła podarować moje wspomnienia z wpisanymi najlepszymi życzeniami imieninowymi swojemu mężowi, Edwardowi :)
Kochający mężowie nabyli książki z dedykacjami dla swoich żon - Jadzi i Teresy - również z okazji imienin :)
Dzieci podchodziły po książki ze swoimi rodzicami, z którymi wspólnie uczestniczyły w niedzielnej Eucharystii - sześcioletni Nikodem, dwie Oleńki - jedenastoletnia i dziesięcioletnia, czteroletnia Karolinka i ośmioletni Franek :)))
Trzynastoletnia Małgosia i jej siostra, Ola, postanowiły podarować "Zwiastunowi z Gór" z wpisaną dedykacją swoim ukochanym - babci Anielce i dziadkowi Jankowi :)
Kochający rodzice i dziadkowie - państwo Irena i Czesław - poprosili o wpisanie najlepszych życzeń dla córki, Kasi i wnuczki - trzynastoletniej Juleńki, wspaniałej, dobrej, inteligentnej dziewczynki o ogromnym, wrażliwym sercu :)
Państwo Monika i Krzysztof postanowili podarować "Zwiastunowi z Gór" swoim dzieciom - jedenastoletniemu Karolowi, dziewięcioletniemu Szymonowi i siedmioletniej Natalii - aby słowa Jana Pawła Wielkiego były dla nich drogowskazem w życiowych wyborach, a On sam radosnym Przyjacielem :)))
Dziękuję za tę piękną, radosną, wartościową niedzielę :) Wszystkich gorąco pozdrawiam :) 
                                                        Joasia Jurkiewicz







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz