czwartek, 26 stycznia 2017

Krakowskie impresje zimowe.

Serdecznie witam wszystkich moich Czytelników :) 
Minione cztery dni spędziłam w Krakowie - w sobotę i niedzielę, 21 i 22 stycznia dzieliłam się świadectwem cudownych, radosnych spotkań ze Świętym Janem Pawłem II - Zwiastunem z Gór, podczas Pierwszej Oazy w Rzymie, w kościele Świętej Jadwigi Królowej na Krowodrzy. Niedługo napiszę więcej o tych dniach, o spotkaniach z czytelnikami i pięknej świątyni :)
Dzisiaj chcę pokazać zimowy Kraków - w piątek i sobotę przed południem znalazłam czas na spotkania z zaprzyjaźnionymi osobami - ze wspaniałym poetą, wykładowcą, krytykiem literackim, franciszkaninem, o.Eligiuszem - proboszczem parafii Stygmatów Świętego Franciszka z Asyżu w Krakowie-Bronowicach Wielkich - w tym kościele byłam ze świadectwem i promocją "Zwiastunowi z Gór" kilka miesięcy temu, we wrześniu 2016 roku :) W sobotę spotkałam się z Aldonką, redaktorką Wydawnictwa Benedyktynów w Tyńcu, która pracowała nad moją książką :) Miło wspominam te chwile - wspólne spacery po mieście i Wawelskim Wzgórzu, zwiedzanie Muzeum Katedralnego, a także sympatyczne rozmowy przy posiłku i rozgrzewającej herbatce "zimowej" z imbirem, cynamonem, goździkami i pomarańczą :) Bardzo lubię nastrojowe, pełne ciepła wiersze o.Eligiusza - oto jeden z nich: 
"Okryj mnie płaszczem zimowego puchu
  niechaj powrócą myślą młode lata
  gdy w sercu nosząc nadziei otuchę
  z wiosennych kwiatów będę wieniec splatał
  Dla kogo jednak śnić szczęścia krainę
  - nieważne bowiem jak głęboka rana - 
  lecz pozwól aby mogła w ostatnią godzinę
  na progu stanąć miłość zapłakana"
W poniedziałek, przed powrotem do domu, odwiedziłam Wydawnictwo Benedyktynów w Tyńcu - tutaj spotkałam się z całą wspaniałą Drużyną, która zajmuje się od początku moją książką :) Otaczające Opactwo Benedyktynów pola i drzewa przystroiły się tego dnia w srebrzystą szadź i przepięknie wyglądały w tej zimowej szacie :) Zapraszam więc na styczniową, barwną wędrówkę po Krakowie i Tyńcu. Pozdrawiam gorąco :)                                                          Joasia












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz