sobota, 25 października 2014

Zaproszenie do Sokółki

Witam wszystkich moich Czytelników  :)
w niedzielę 26 października zapraszam na spotkania ze mną i moim świadectwem o Pierwszej Oazie w Rzymie do kościoła pod wezwaniem Świętego Antoniego w Sokółce - miejsca Cudu Eucharystycznego.

http://www.sokolka.archibial.pl/parafia/historia/

Spotkania odbędą się podczas Mszy Świętych o godzinach:
6.00,  7.00,  8.30,  10.00,  11.30,  13.00,  17.00

Po Mszach, jak zawsze, będę przy stoliku - wszystkich zainteresowanych zapraszam serdecznie do nabycia "Zwiastunowi z Gór" - będę wpisywać dedykacje, autografy, rozmawiać.

Przepraszam - tym razem nie mogę zamieścić plakatu zapraszającego na prezentacje, relacje ze spotkań w Warszawie, Kroczycach i Siamoszycach napiszę dopiero za kilka dni - mój laptop jest właśnie naprawiany, a pliki z zaproszeniami na spotkania i zdjęciami z minionego tygodnia są zapisane na twardym dysku laptopa - teraz piszę na tablecie.
Załączam kilka zdjęć z sierpnia 1979 roku, z Pierwszej Oazy w Rzymie
 z Ojcem Świętym Janem Pawłem II.
Dzisiaj, po trzydziestu czterech latach od rekolekcji oazowych kształtujących animatorów, w których uczestniczyłam w 1980 roku w Tylmanowej, spotkałam księdza Stanisława Gniedziejko, który był jednym z prowadzących tak zwaną KODA - jest proboszczem parafii p.w. Świętego Antoniego w Sokółce, do której przyjechałam w związku ze świadectwem o Pierwszej Oazie w Rzymie u boku Jana Pawła II   :)  radosne powitanie - ksiądz przypomniał sobie dziewczynę, Joasię z oazy! Ja przypomniałam sobie księdza Stanisława radość ogromna, bo dodatkowo jest jeszcze z nami ksiądz Józef Grygotowicz, który był wtedy, na KODA, głównym moderatorem  :)

Wszystkich gorąco pozdrawiam,
do zobaczenia jutro w Sokółce, 

Joasia Jurkiewicz 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz