piątek, 21 stycznia 2022

Zaproszenie do Żnina - do kościoła Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski.

Witam w pięknym zimowym, lekko mroźnym i przyprószonym śniegiem czasie :))) 
W najbliższą sobotę wieczorem i przez całą niedzielę, 22 i 23 stycznia, zapraszam serdecznie na spotkania ze mną i z moją książką, "Zwiastunowi z Gór" do kościoła pod wezwaniem Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Żninie w Diecezji Gnieźnieńskiej.
Pierwszy raz w życiu będę w Żninie i ogromnie się cieszę, że mój szlak pielgrzymi zawiedzie mnie, z pomocą Bożą, do tego prastarego miasta.
Pod koniec każdej Eucharystii podzielę się świadectwem osobistych spotkań z umiłowanym Ojcem Świętym Janem Pawłem II podczas Rekolekcji Oazowych w Rzymie i Castel Gandolfo, które miały miejsce w sierpniu 1979 roku :)  Po Mszach Świętych chętnie spotkam się z czytelnikami przy stole z książkami. 
Szczegółowe informacje podaję na afiszu. Pozdrawiam gorąco :)  
Do zobaczenia :)))                                                                             Joasia Jurkiewicz

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękujemy za Pani obecność i niezwykłe wspomnienia związane z naszym Św. Janem Pawłem Wielkim 😘

    OdpowiedzUsuń