czwartek, 2 grudnia 2021

Zaproszenie do kościoła Najświętszej Maryi Panny Matki Miłosierdzia w Wasilkowie.

Witam wszystkich i serdecznie zapraszam na spotkania ze mną i moją książką-świadectwem  "Zwiastunowi z Gór" w najbliższą sobotę i niedzielę, 4 i 5 grudnia, do kościoła pod wezwaniem Najświętszej Maryi Panny Matki Miłosierdzia w Wasilkowie koło Białegostoku.
Pod koniec każdej Eucharystii będę dzielić się świadectwem, moim wspomnieniem osobistych spotkań z umiłowanym Ojcem Świętym Janem Pawłem II podczas Pierwszej Oazy w Rzymie w sierpniu 1979 roku, zaś po Mszach Świętych zapraszam osoby zainteresowane do stołu z książkami - z radością porozmawiam, wysłucham, odpowiem na pytania :) Cieszę się bardzo na myśl o zbliżającej się sobocie niedzieli :) Odwiedziłam Wasilków i niezwykle piękną, otoczoną obłokami modlitw Górę Krzyży w Świętej Wodzie kilka tygodni temu, 25 października - zawiózł mnie tam ksiądz Jerzy, proboszcz parafii Zmartwychwstania Pańskiego w Białymstoku, gdzie dzieliłam się świadectwem 23 i 24 października. Spotkaliśmy wtedy księdza proboszcza Zdzisława z Wasilkowa i od razu zostałam zaproszona na ten piękny, tak ważny dla naszego życia czas Oczekiwania na przyjście Zbawiciela - czas początku Adwentu. Dziękuję :)     
Szczegółowe informacje podaję na afiszu. Do zobaczenia w Wasilkowie. 
                                                                                                                   Joasia Jurkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz