piątek, 4 września 2020

Zaproszenie do kościoła Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Ostródzie.

Witam serdecznie po wakacjach :) Już wrzesień :) Mam nadzieję, że lato nie ucieknie od nas zbyt szybko i nacieszymy się jeszcze słońcem, ciepłymi dniami późnego lata, czy może bardzo wczesnej jesieni. Ogromnie się cieszę z mojego wyjazdu w pierwszych dniach września do Ostródy - nigdy do tej pory nie miałam okazji być w tym mieście. W najbliższą niedzielę, 6 września, zapraszam serdecznie na spotkania ze mną i z moją książką "Zwiastunowi z Gór" do kościoła pod wezwaniem Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny w Ostródzie. 
https://www.naszaostroda.pl/index.php/historia/74-budynki-z-historia/586-kosciol-p-w-niepokalanego-poczecia-najswietszej-maryi-panny
Pod koniec Mszy Świętych będę się dzielić krótkim świadectwem osobistych spotkań ze Świętym Janem Pawłem II podczas Pierwszej Oazy w Rzymie w sierpniu 1979 roku, zaś po każdej Eucharystii zapraszam wszystkich zainteresowanych do stolika z książkami:)  
Będzie czas na chwilę rozmowy, na wpisanie dedykacji do egzemplarzy moich wspomnień. Szczegółowe informacje podaję na afiszu. Gorąco wszystkich pozdrawiam :) 
Do zobaczenia w Ostródzie :)                                  Joasia Jurkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz