piątek, 31 maja 2019

Ze Zwiastunem z Gór w Sanktuarium Jezusa Miłosiernego w Kaliszu.

Witam serdecznie wszystkich moich czytelników :) 
Kończy się jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku, maj :) Dni są dosyć chłodne, ale bardzo piękne :))) Wszystko wokół kwitnie i ptaki śpiewają najgłośniej, najpiękniej, jak potrafią. Powietrze pachnie wilgotną świeżością i wszędzie wokół widać, że wreszcie nadeszła we wszystkich odcieniach seledynowych zieleni, jasnych i nasyconych błękitów Pani Wiosna :) Przechadza się po polach i łąkach, ogrodach i sadach w zwiewnej sukience usianej płatkami kwiatów, a wokół niej trzepocą rozświergotane ptaki i radosne, kolorowe motyle :)))
Sobotę i niedzielę 11 i 12 maja spędziłam w Kaliszu. W sobotę z zaprzyjaźnioną mieszkanką Kalisza, Urszulą, byłyśmy między innymi na spacerze w kipiącym wiosennymi barwami, zapachami i świergotami ogrodzie otaczającym Zamek Izabeli Czartoryskiej w pobliskim Gołuchowie, a wieczorem uczestniczyłam w Nabożeństwie Majowym i w Eucharystii w pobernardyńskim kościele rektoralnym pod wezwaniem Nawiedzenia Najświętszej Maryi Panny należącym obecnie do Zakonu Ojców Jezuitów.
Zaprosił mnie tam i przyjął z wielką życzliwością rektor i superior Zakonu Jezuitów, ojciec Andrzej Lemiesz :) Przez całą niedzielę, pod koniec każdej Eucharystii, dzieliłam się świadectwem osobistych spotkań z umiłowanym Ojcem Świętym Janem Pawłem II w tej pięknej, barokowej świątyni będącej także Sanktuarium Serca Jezusa Miłosiernego.
http://www.sanktuarium.kalisz.jezuici.pl/sanktuarium.php?s=0.1
http://www.galeriawielkopolska.info/sanktuarium.html
Jestem bardzo wdzięczna ojcu Andrzejowi za przyjęcie mnie ze świadectwem w tym przepięknym kościele, za opiekę i wszelkie dobro, otwarte, życzliwe serce :) Ogromnie się cieszę, że mogłam być kolejny raz w prastarym polskim grodzie, Kaliszu, w historycznym, niezwykłym miejscu, jakim jest Sanktuarium. Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę :)))
http://www.info.kalisz.pl/historia/kaliszhi.htm
Dziękuję także wszystkim moim Czytelnikom - tym , którzy zainteresowani świadectwem podchodzili do mnie podczas tej niezwykle pięknej, wartościowej niedzieli, rozmawiali, dzielili się swoimi przeżyciami związanymi z Osobą Świętego Jana Pawła II, przekazywali świadectwa swojego życia. Każde takie spotkanie, rozmowa ma dla mnie ogromną wartość, ubogaca moje serce i daje siłę do dalszego działania. Ta wspaniała, wartościowa niedziela zakończyła się pięknym koncertem zespołu wokalno - muzycznego Abba Pater i modlitwą uwielbienia :))) 
Gorąco wszystkich pozdrawiam :)                                                               Joasia Jurkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz