piątek, 6 lipca 2018

Ze świadectwem o Pierwszej Oazie Rzymskiej u boku Świętego Jana Pawła II-Zwiastuna z Gór w kościele Najświętszego Serca Jezusowego we Włocławku.

Witam serdecznie moich Czytelników na początku lipca :)
Po kilku chłodnych dniach wróciło słoneczne, ciepłe lato - czas wypoczynku, wędrówek po Polsce i innych krajach - wakacje :)))
Uśmiecham się na myśl o czekającym mnie, jak co roku, wędrowaniu po tatrzańskich szlakach, ale zanim pojadę w Tatry, z przyjemnością wspominam wiosenne dni - ostatni weekend kwietnia.
W sobotę i w niedzielę 28 i 29 kwietnia dzieliłam się świadectwem spotkań z naszym umiłowanym Ojcem Świętym Janem Pawłem II podczas Rekolekcji Oazowych w Rzymie i w Castel Gandolfo w sierpniu 1979 roku, w kościele Księży Orionistów pod wezwaniem Najświętszego Serca Jezusowego we Włocławku. Ksiądz proboszcz Paweł Szymański przyjął mnie z wielką życzliwością i gościnnością - także ksiądz Józef i wszyscy księża pracujący w parafii otoczyli mnie życzliwą opieką, przyjęli z otwartym sercem :) Dziękuję :)))
http://www.parafia-nsj.com.pl/pl/
https://pl.wikipedia.org/wiki/Parafia_Naj%C5%9Bwi%C4%99tszego_Serca_Jezusowego_we_W%C5%82oc%C5%82awku
https://orione.pl/historia-zgromadzenia/
Pod koniec każdej Eucharystii opowiadałam krótko o osobistych spotkaniach ze Świętym Janem Pawłem II-Zwiastunem z Gór, o wartościach słowa Ojca Świętego, o dotykaniu pierwszych wieków chrześcijaństwa - po Mszach Świętych, jak zawsze, rozmawiałam z osobami, które zainteresowały się świadectwem i podpisywałam książki.
Pani Krysia poprosiła o wpisanie w książce dedykacji dla swojej rodziny - ma dorosłą córkę, Magdalenę, która urodziła się w dniu 18 maja, podobnie jak Karol Wojtyła :) oczywiście, wiele lat później, ale to szczególnie piękna data, tak jak inne dni związane z ważnymi wydarzeniami z życia Jana Pawła II. Magdalena ma ostatnio duże problemy ze zdrowiem i jej mama modli się za wstawiennictwem Ojca Świętego. Trzyletnia prawnuczka pani Krystyny urodziła się 15 maja :) Syn, Maciej, był księdzem należącym do Zgromadzenia Księży Orionistów - zmarł siedem lat temu mając zaledwie trzydzieści siedem lat. Mimo trudnych doświadczeń, pani Krysia z ufnością modli się, powierzając Panu Bogu swojej rodzinę :)
Kochający mąż, Waldemar, postanowił podarować książkę z dedykacją swojej żonie, Teresie :)
Babcie, dziadkowie i prababcie prosiły o wpisanie do egzemplarzy "Zwiastunowi z Gór" najlepszych życzeń dla ukochanych wnuków i prawnuków - wśród nich znalazły się studentka, Julia i pięcioletnia prawnusia, Zuzia :) Aby słowa Jana Pawła Wielkiego były dla nich światłem, drogowskazem na ścieżkach życia :)
Pani Bogumiła nabyła książkę z wpisanymi życzeniami dla dorosłego syna, Mariusza, zaś kochający tata, Andrzej poprosił o "Zwiastunowi z Gór" z dedykacją dla swojego syna, Macieja :)
Babcia i dziadek postanowili podarować książkę z dedykacją swojej ukochanej wnuczce, Karolince, która w maju pierwszy raz przyjęła Komunię Świętą :)
Po książki z dedykacjami przyszły Emilka i Gosia ze swoją mamą, Kasią, Hubert z mamą, Agnieszką i pięcioletnia Małgosia z mamą, Kasią :)
To była bardzo piękna niedziela - dziękuję Księżom Orionistom i moim Czytelnikom :)
Gorąco wszystkich pozdrawiam                                                             Joasia Jurkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz