piątek, 3 października 2014

Wystawa portretów Jana Pawła II w Kleszczewie

Witam serdecznie   :)
Wystawa portretów naszego umiłowanego Ojca Świętego 
w Kleszczewie, w której otwarciu miałam przyjemność i zaszczyt uczestniczyć 
1 października, jest bardzo piękna - to obrazy malowane przez panią Karolinę Szyman Piórkowską według portretów fotograficznych pana Grzegorza Gałązki. Jest też zamieszczonych kilka oryginalnych zdjęć.
Portrety, są "żywe", uduchowione, robią wielkie wrażenie.
To nie tylko moja opinia - właściwie wszystkie osoby, które tego dnia przyszły na wernisaż połączony ze spotkaniem autorskim, wyrażały podobne zdanie.
Bardzo cieszy mnie fakt, że właśnie przy takiej okazji mogłam zaprezentować moje wspomnienia z Pierwszej Oazy w Rzymie, "Zwiastunowi z Gór" - Ojciec Święty Jan Paweł Wielki był wśród nas  :)
Gości przybyłych na wystawę, a tym samym na prezentację było niewielu, kilkanaście osób, ale atmosfera bardzo ciepła, sympatyczna, wszyscy ze sobą rozmawiali, wspominali naszego Papieża i prawie każdego z uczestników wernisażu zainteresowała książka.

Przybył, między innymi, ksiądz proboszcz z jednej z sąsiadujących z Kleszczewem parafii - również nabył książkę - możliwe, że wrócę do Kleszczewa i innych, okolicznych miejscowości, tym razem z promocją "Zwiastunowi z Gór", z moim świadectwem, do kościołów.
Wszystkich mieszkańców Kleszczewa, Tulec, Poznania - każdego zachęcam do odwiedzenia Wystawy wspaniale, z duszą, z sercem wykonanych portretów Świętego Jana Pawła II - naprawdę warto!

Załączam teraz kilka przykładów - z wielkim ukłonem dla wspaniałych Artystów, ich talentu - szczerze gratuluję  :)




Natomiast wczoraj, 2 października, w dniu powrotu do Łodzi, spotkałam się z księdzem proboszczem parafii w Tulcach, Marianem Liberą. Tamtejszy kościół, to Sanktuarium Narodzenia Najświętszej Marii Panny - urocze, święte miejsce. 

http://tulce.archpoznan.pl/

Po krótkiej rozmowie, zaprezentowaniu książki "Zwiastunowi z Gór" i przybliżeniu tego świadectwa spotkania z Ojcem Świętym Janem Pawłem II, ksiądz proboszcz podjął szybko decyzję i już 14 grudnia bieżącego roku będę mogła wrócić do Sanktuarium w Tulcach z książkami, aby przedstawić moje wspomnienia mieszkańcom tych okolic.

Pozdrawiam wszystkich ciepło  :)
Joasia Jurkiewicz


Dołączam kilka zdjęć, z Wernisażu Portretów Jana Pawła II i mojego spotkania autorskiego w Gminnym Ośrodku Kultury w Kleszczewie - właśnie dostałam je od pracującego w Ośrodku pana Macieja Frąckowiaka - dziękuję :)

Z panem Maciejem Frąckowiakiem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz